معرفی یک کراس اوور هیبریدی توسط سوبارو
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

 

 

مجله ماشین – کمپانی «سوبارو» یک سال پس از معرفی کراس اوور xv crosstrek، نسخه هیبریدی این ماشین را در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» رونمایی کرد.
سیستم هیبریدی این خودرو شامل یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر با 148 اسب بخار قدرت، یک موتور الکتریکی با 13.4 اسب بخار قدرت، یک جعبه دنده ضریب متغیر و یک باتری 100 ولتی با توان 13.5 کیلووات بر ساعت است که تنها 136 کیلوگرم به وزن اتومبیل اضافه می کند اما در عوض، میزان مصرف سوخت آن را به ازای هر یکصد کیلومتر پیمایش در شهر، بزرگراه و سیکل ترکیبی به ترتیب به 10.1، 8.3 و 9.1 لیتر کاهش می دهد.

 

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، مهندسین کمپانی «سوبارو» به غیر از موتور الکتریکی، از تمهیدات دیگری نظیر جلوگیری از به هدر رفتن انرژی حاصل از ترمزگیری، استفاده از سیستم توقف/حرکت، تنظیم هوای درون کابین به صورت هوشمند به منظور استفاده بهینه از سیستم تهویه و طراحی مجدد سپر جلو به جهت بهبود ضریب آیرودینامیک نیز، سود جسته اند.
قیمت این مدل هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود، از اواخر سال جاری میلادی وارد نمایندگی های فروش «سوبارو» شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب